пʼятницю, 18 листопада 2016 р.

Адвент-календар

Передноворічний сезон 2016-2017 можна вважати сьогодні офіційно відкритим. 



В мене вже є готовенький адвент-календар.
Перший в цьому році)))
Минулого року я робила такий додому - кльова штука. Зараз мої гражданіни стали на рік старші, тому, думаю, буде ще прикольніше. Можна вже цілий квест зробити)



Це "навісний" варіант: можна повішати на гвоздік, а можна на поличку - основа із переплетного картону.


І кишеньок - дванадцять штук. Я думаю, це отптимальний варіант для нашої частини земної кулі.  
Традиція з католицьких країн, але як і багато чого приживається у нас. 31 - це реально довго! 24 штуки - робити недоцільно, бо якось незрозуміло до чого це. Наше православне Різдво - все таки інша якась атмосфера, а наш Новий рік - все таки наш Новий рік. І Миколай у нас прижився. І думаю що у багатьох дорослих самих непонятка - як пояснити дітям що відбувається в період між днем св. Миколая  і Новорічною ніччю. Так що 12 - це якраз з 20 по 31 грудня. Все співпало. 


Я обдумавала варіант без коробочок. Придумала кишеньки. Кишеньки з "гармошкою", так що туди може багато дечого влізти - і завдання, і цукерка. Степан затестив - туди навіть іграшковий моцик вліз.


Поки фотографувала, зрозуміла шо єдиний порядний гвоздік в нас дома - на дверях з торішнього новорічного вінка. Наш папа довго йде до того щоб прибити мені картини, але робить вже на совість - перфоратором, на два дюбеля, щоб не переробляти! А це не дуже фотогенічно)


І ще я його року вирішила взяти себе в руки, втриматися від спокуси і використати вся залишки новорічного скраппаперу з минулих і минулих років. (А є ще залишки наклейок від набору ЕкоПарка, купленого в 2013(!) році) Я не жадна, я - за раціональність! Тільки малеееенький "Hello Christamas" від Scrapmir'а купила.

В Scrapmir і покажусь - так виглядає мікс"Hello Christamas" і "Rustic Winter" (єслі шо, я за "BirthdayParty"☺)



1 коментар: