пʼятницю, 3 лютого 2017 р.

PL-2017. January-1



Уррррра! Третє лютого - а в мене вже готова перша сторінка в цьогорічний Прожект.
Це добрий знак, бо я в цьому році дуже хочу і намагатимусь вести його рівномірно
Одразу підтягуюсь в спільні проекти, бо як не як це стимулює, особливо десь в травні - червні.... У всякому випадку в попередні роки я саме в цей період підвисала і запускала проект.... Дуже жаль, що в декількох блогах СП на цю тему закрились... Може мода проходить... Може задовга тривалість довжиною в рік... Причини різні.... Але добре, що є такі, що все таки залишаються і продовжують надихати.

Альбом знову буде по місяцям і по подіям. Так для мене логічніше. Не бачу смислу, витягувати з пальця розвороти про тижні, де нічого особливого не відбувалося... Хай буде менше, але яскраво. А може десь і більше, зате докладно. 

От і в січні першому дню року присвячена ціла сторінка - про подарунки, про малишню, фото з батьками,  довольна я - на селфі з новенького телефону під ялинкою. До речі,  всі фото телефонні. І дуже навіть може бути))))


Жодна карточка в процесі не постраждала. Використала новорічний скраппапір і висічки.




 "Совушка Славія" -2017 починається тут. І в цьому місяці вони розігрують такий класний альбом:



1 коментар:

  1. Очень праздничный разворот) Полностью согласна, что пусть будет меньше, но ярко)) Продолжайте и не бросайте ;) Спасибо за участие от Совушки Славии!

    ВідповістиВидалити