неділю, 19 березня 2017 р.

Кулінарний СП

Привіт!  Я сьогодні сюди завітала з процесом. Процес називається - майбутня книга рецептів..


А прийшла я з ним, бо хочу долучитися до СП по кулінарному блокноту в блозі "CrazyLab"


    В мене так якось хвилями ідуть окремі типи виробів. То альбоми-альбоми-альбоми, то блокноти-блокноти, то коробки-скарбнички-коробки-коробки. Тепер от кулінарочки. Я так давно відкладала оцю настільну-вертикальну. І - опа! Зробила -подарувала. Замовили-зробила, зробила -продалась, зробила - ще продалась. Прочитала про СП - думаю, треба ще зробити!)))))

Побачила, правда аж на другому етапі. Але правила наче дозволяють, тому приймайте мене до колективу.

    Зараз дівчата показують обкладинку. В мене буде така. 


    Все почалося з оранжевої клітинки. вірніше не так. Все почалося з ревізії тканин. Знайшла клітинку і маленький кусочок оцих смачнючих яблук. Нижню частину одтягнула коричневою. І скрутила коричневу ж квітку на обкладинку. І коплектність підтримана і контраст хороший.

    Навіть бісерна гілочка знайшла тут себе.


Знизу на форзаці  веселий і соковитий папір.


 А це робили на першому етапі.
Моїх три розділювачі. Лаконічно-яскраві і, як на мене, найбільш потрібні.



    Сторіночки видно на загальному фото. Рядок для заголовка і мила акварельна ілюстрація внизу сторінки. Яскраво, але не занадто.



По суті, лишилося тільки пробити отвори, вставити люверси і кільця. Але може буде ще якась обов'язкова дія. Про це стане відомо в наступному етапі. А поки все.


1 коментар:

  1. Оксана! Классная обложечка и разделители лаконичные, но со вкусом! Спасибо за участие в нашем проекте от Crazy lab!

    ВідповістиВидалити