середу, 27 вересня 2017 р.

Першовереснева сторінка

Привіт! Надворі ще досі вересень, тому саме час показати сторіночку про День знань.

Цього року все відбувалося приблизно так:


Першачком ще років зо два не похвалюся. Зате мій наймолодший син цього року пішов до дитячого садка. А в мене закінчилися декретні будні, бо всі дітлахи тепер розійшлися по навчальних закладах. Тому в нашій сім'ї перше вересня також стало великою подією. 


Погода була чудова, і фото вийшли яскараві і насичені навіть з телефона. ТОму і папір підібрала відповідний. Хоч начебто і не зовсім "шкільний". Це листи і вирізалки із літньої тропічної колекції "Фабрики декору". І мені здається, що ця кольорова гамма якнайкраще передала настрій. Айстри з домашнього саду прекрасно поєдналися із екзотичними квітами. І мені здається, що хлопчачі вишиванки також нормально себе почуваються поруч із листками монстери...


Використала зовсім трошки штампів, декілька блакитних дотсів  для акцентів.


І два маленьких чіпових серця на дві мої  великі любові ))))

Проникайтесь ідеєю і приєднуйтесь до нас. Чекаємо ваші першовересневі сторінки тут






А я приєднаюся до завдань інших челендж блогів:

blog.agrafka.com.ua Завдання Сторінки


  • А оскільки я поєднала перший подих осені з тропічним настроєм, то з чистою совісю покажусь у блозі "Креативність" З обов'язкових елементів на сторінці присутнє листя і квіти.


До нових яскравих зустрічей!

6 коментарів:

  1. 1 вересня, це вже не літо, та ще й не осінь, тому сторіночка виглядає досить органічно й позитивно. Хлоп"ята дуже милі!
    ♥ Дякуюємо, що надихаєтесь з Креативністю!

    ВідповістиВидалити
  2. Какая прелесть!
    Работа со смыслом!))
    Спасибо за участие в нашей Галерее месяца!
    Фабрика Декору

    ВідповістиВидалити
  3. Чудова сторінка, сонячна, яскрава! Діти радісні, усміхнені! Дякую за участь у нашому завданні, блог Креативність!

    ВідповістиВидалити
  4. Очень милая страничка! Спасибо от портала Аграфка!

    ВідповістиВидалити
  5. Яка гарна сторінка! По-справжньому душевна та тепла! Дякую за участь у завданні від Аграфки!

    ВідповістиВидалити