пʼятницю, 27 квітня 2018 р.

Результати блогхопу

Привіт-привіт!
Пора оголошувати результати блогхопу, присвяченого дню народження улюбленого СкрапРелаксу.


Отже, факти, які я вказувала:


1. Скрапбукінг сьогодні є моїм основним видом діяльності

Це правда. Майже одразу після того, як молодший син пішов у дитячий садок, у мене  з'явилася студія. Там я працюю, творю, скраплю, проводжу майстер-класи. І безмежно та надзвичайно цьому рада!

2. Я - мама трьох синів

Це правда. Більше того, ще три роки, до Ростікового повноліття, я вважатимуся багатодітною мамою)
Мої хлопці - моє все!
Ростислав, Іван і Степан

3. Маю диплом програміста і завжди була переконана, що суто технічний склад розуму. Але в скрапі ця математика мені тільки допомагає.

Це правда. Маю технічну освіту і червоний диплом. Обожнюю робити коробки. Отримую якесь особливе натхнення коли вся конструкція складається в об'ємну модель!

4. Боюсь змій і висоти.

Це правда. Змій боюся панічно. Воно вводить мене в ступор, змушує заклякнути. Минулого року діти знайшли на подвір'ї вужика. Мене трусило півдня від того. А от страх висоти помітила вперше того року, коли ми у Камянці-Подільському гуляли над Смотрицьким каньйоном. Я зрозуміла, що не можу підійти менш ніж на півтора метри до огорожі. Чоловік сказав, що то вік, діти, відповідальність і є за що в житті турбуватися. Не знаю... Завжди думала до того, що хочу стрибнути з парашутом... Вже точно не хочу!

5. У вільний час вишиваю картини бісером. 

Неправда. І про вільний час, і про бісер. Вільного часу нема. Від слова зовсім. навіть відпочинок стараюся планувати.. бо хочеться дуже-дуже багато.А час просто неймовірно швидко біжить. 
І бісер мені також не зайшов. В моєму житті був період, коли мене конкретно кинуло у творчість і я пробувала дуже-дуже багато всього. від олійного живопису до валяння поки не спинилася на скрапі. І от бісер зовсім не зайшов. При тому що вишивка хрестиком - ще одна велика любов і релакс.


У мене було вісім учасників. І абсолютно всі дали правильну відповідь. Важливу справу - вибір переможця я доручила Рандому. І от, що він видав:



Надюш, вітаю тебе!

Дівчата, дякую усім за увагу і участь!

4 коментарі:

  1. Класс! Я и не сомневалась))) Откуда маме троих детей взять свободное время, тем более занимающейся скрапбукингом? Поздравляю Надю!

    ВідповістиВидалити
  2. Спасибо за розыгрыш открытки и что поделились немножко своими фактами!!! И спасибо за чудесный и теплый блог Скрап релакс!!!!

    ВідповістиВидалити
  3. Спасибо за рассказ о себе, интересно и приятно познакомиться ближе.

    ВідповістиВидалити