середу, 11 жовтня 2017 р.

Конверт з рослинними мотивами

Привіт!
Принесла показати сьогодні конверт для грошового подарунку.



Виявилося, що я люблю таке поєднання кольорів. Чомусь я оминала раніше чорного кольору. А тепер от вкотре переконуюсь у його глибині і неоднозначності. Бо, як мені здається, робота вийшла яскравою. Мабуть, це все гра контрастів...


Взагалі, все почалося з листа.
Нещодавно я накупляла нормальнцу таку купку скрапматеріалів. І суворо наказала собі, не робити нвих покупок, доки не використаю ці. А потім поїхала на Handmade Expo. І не втрималась біля стенду "Фабрики декору" від спокуси отримати ще хоч пару гарненьких листочків. Дуже гарна колекція. А на днях я виграла сертифікат від "Креативності"... І замовила цю ж колекцію! Я ж не винна, що воно гарне!!!!!



Я далеко не штампоман, але тут просто тут просто просилися відштамповки!  А може це я надивилася як наші дівчата із ДК віртуозно вправляються з ними. Тому вирішила зробити саме такий ефект - на фоні кольорового яскравого скраппаперу виділяється велика чорно-біла відштамповка.



Зовсім трошки мережива, фатину і вирубки - для надання об'єму роботі. І камінчики-стрази у якості акцентів



Ця робота вийшла натхненням до завдання "Бабине літо" в "СкрапРелаксі"


А я  покажусь в жовтневій  галереї "Фабрики декору"






2 коментарі:

  1. Очень красиво! Спасибо от Фабрики Декору за участие!

    ВідповістиВидалити
  2. Прекрасный конверт!
    Спасибо за участие в нашей Галерее месяца!
    Фабрика Декору

    ВідповістиВидалити