середу, 4 січня 2017 р.

Інтер'єрний будинок

Привіт! В цей гарний післяноворічний вечір хочу показати інтер'єрний будинок.




Це другий такий вийшов з мого робочого столу. Перший був як зразок для весільної виставки. Я  думала, щоб таке можна убло зробити цікаве в якості  весільної казни. Получилась така символічна альтернатива класичній скриньці чи кошику для весільних подарунків. Будиночок із відкидним дахом -перша спільна "нерухомість" подружжя, а згодом оригінальна деталь в інтер'єрі.


В основі будинку 2мм переплетний картон, так що це  ще й міцна конструкція.


А цей вже за мотивами. Виконаний за розмірами полиці в стінці.

І я так думаю, що завдяки відкидному даху там можна зберігати дуже багато корисних штук. 
Ну, я б так і робила)))


Задуманий як шоколадний. Він мені в процесі роботи здавася таким прямо прянічним і казковим. Згадувала казки братів Грім про Гензель і Гретель.... Звідси і черепиця, і характерні "балки"



Над дверима "вінок" із пофарбованого дистресами чіпборда, присипаного глітером.





Приєднаюсь до таких же "домашніх" завдань:

Мой уютный дом в форматі - декор для дому


 де основний елемент глітер, а інші в мене - папір і чіпборд (вважаю, що це задовольняє умовам, бо глітер, хоч і акцентом, але видимий в роботі, будинок із самого паперу, ну і чіпборд на виду)



1 коментар:

  1. Классная идея для свадебных подарков!!! Благодарю за участие в задании от блога "Скраповый мир!"

    ВідповістиВидалити