суботу, 14 січня 2017 р.

LO Family Dreams 2017

Я рідко роблю сторінки. Колись я їх боялася. Потім вирішила, що немає як нормально зберігати. Потім розпробувала який це клас, і як це легко і просто, а головне яке від цього задоволення... Потім якось закинула.
А сьогодні от новенька. Легка, проста, літня і свіжа.


Зроблена за скетчем  "Модного хобі"


За ідеєю це мало бути щось стримане, але яскраве і обов'язково світле. В таких роботах я дуже люблю символи, де все має значення. От і тут я сама собі бажаю щоб рік став легким, яскравим і світлим.



В цієї сторіночки особлива місія. Вона відкриватиме мій альбом ProjectLife у цьому році. Традиційно для титулки я беру найбільш вдале сімейне фото, року що закінчився і починаю ним рік новий. 

Зробивши, одразу показала своїм домочадцям. Ванька перший закричав: "Папа, дивись, там повітряна куля!!!" Я кажу: "Ну да. А ше там написано сім'я і мрії".
Ваня захоплено: "На повітряній кулі наші мрії, вони летять в небо і збуваються!!!"

Ну що ж. Вустами дитини говорить істина!





Знову гралася папером із набору "Simple Flowers". Я дивилась дивилась на них. Ну шо от ніяких емоцій не викликали. А в кінці року купила, побачила вживу і теперне можу натішитись. Так ця колекція відповідає моєму теперішньому настрою.


А ще золотий ембосинг! Спочатку хотіла багато золота. Але врешті бірюзовий напис сюди краще вписався.



Походжу  по завданнях:





3 коментарі: